Klachtenprocedure

We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden. Toch kan het zo zijn dat je na contact met onze klantenservice een klacht hebt. Om je klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om een e-mail te sturen naar info@schoolspot.nl. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen beantwoorden.

 Wil je liever een brief sturen, dan kan dat naar:

APS IT-diensten B.V./schoolspot.nl

Afdeling Servicedesk

Zwarte Woud 2

3524 SJ Utrecht

KvK-nummer 30122374

Btw-nummer 803174330B01


Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa. Klik daarvoor op deze link