Productvragen

 

Ik mis een product op schoolspot

Schoolspot biedt graag een assortiment dat zo goed mogelijk aansluit op jouw wensen. Mis je een product? Tip ons dan door te mailen naar info@schoolspot.nl. Als er voldoende interesse in dit product is, ook van andere gebruikers, dan proberen we om dit product aan ons assortiment toe te voegen.

 

Waar vind ik mijn productcode, serienummer of installatiecode?

De productcode, het serienummer of de installatiecode wordt opgeslagen in het overzicht bij 'Mijn Bestellingen' op schoolspot. Log in bij schoolspot, ga naar ‘Mijn schoolspot’ (bovenaan de pagina) en kies voor de optie ‘Bestellingen'. De code staat ook meestal op de pakbon of op de verpakking van het product. 

 

Wanneer en hoe verleng ik beveiligingssoftware?

Een maand voordat de licentie van je beveiligingssoftware afloopt, vraagt het programma of je de licentie wilt verlengen. We raden je aan om het product opnieuw te bestellen bij schoolspot. Dit is namelijk goedkoper dan verlengen via de leverancier.

 

Informatie m.b.t. levering Apple producten

Helaas gebeurt het steeds vaker dat Apple MacBooks, Apple iMacs en Apple iPads vertraagd zijn. Doordat de wereldwijde vraag naar computerchips groter is dan het aanbod, zijn de Apple iPads en MacBooks zeer slecht leverbaar. De levertijden bij deze producten zijn indicatief. Levertijden kunnen dus afwijken van wat er bij het product staat vermeld. Onze excuses hiervoor. In samenwerking met onze leverancier Switch proberen we je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de meest actuele levertijden.

Krijg ik garantie dat mijn bestelling binnen de aangegeven levertijd binnen is?

De aangegeven levertijd is een verwachting die we helaas niet kunnen garanderen. Doordat de wereldwijde vraag naar computerchips groter is dan het aanbod kunnen levertijden soms afwijken. Wij proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de meest actuele levertijden.

Is er al een leverdatum bekend voor mijn bestelling?

Helaas kunnen wij je geen exacte leverdatum geven. Zodra jouw bestelling op voorraad is en klaar is voor verzending, ontvang je een track & trace code.

Waarom is mijn bestelling vertraagd?

Alle levertijden zijn indicatief. Doordat de wereldwijde vraag naar computerchips groter is dan het aanbod kunnen levertijden soms afwijken. Wij proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de meest actuele levertijden. Om deze reden kan het zijn dat jouw bestelling niet binnen de verwachte levertermijn wordt geleverd.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Voor standaard producten geldt dat zolang de bestelling nog niet is verzonden heb je altijd nog de mogelijkheid de bestelling te annuleren.

Let op: Configure-To-Order (CTO) producten hebben geen wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Deze bestellingen zijn bindend. CTO-modellen hebben een aangepaste configuratie t.o.v. standaardmodellen en worden op bestelling gefabriceerd. Wij vermelden in onze producttekst wanneer het product een CTO-model betreft.

Krijg ik bericht als mijn bestelling vertraagd is?

Zodra bekend is dat jouw bestelling vertraagd is, brengen we je op de hoogte.

Wanneer gaat de garantie in? 

De garantie gaat pas in op het moment van de leverdatum. Mocht je onverhoopt langer moeten wachten op de levering van je Apple MacBook dan heeft dat geen effect op de looptijd van de garantie.

Wat houdt een CTO (Configure To Order) product in?

CTO-modellen hebben een aangepaste configuratie t.o.v. standaardmodellen. Een CTO-model wordt op bestelling gemaakt. Hierdoor kunnen de levertijden van CTO-modellen langer duren dan bij standaard producten.

Wij vermelden in onze producttekst wanneer het product een CTO-model betreft. Configure-To-Order (CTO) producten hebben géén wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Deze bestellingen zijn bindend.