Microsoft Office 2019 is er!


Office 2019 is er! Deze nieuwe Office-versie is net uitbracht en is bij schoolspot te bestellen met onderwijskorting. Office 2019 bevat allerlei interessante verbeteringen ten opzichte van Office 2016 waarover we je meer vertellen op deze pagina.

Waarom Office 2019?
Met Office 2019 werk je lokaal, ook wel on premise genoemd. De software download je dus op je pc of laptop en je hebt daarbij de keuze uit Office for Mac of de versie voor Windows. Met Office 2019 heb je dus de beschikking over de bekende programma's van Microsoft: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access en Publisher.

Kies hier je Office 2019 product:

  1. Toon alle kies hier je office 2019 product:

Bekijk hieronder welke interessante features Office 2019 biedt per programma.

Excel

Het analyseren van data: gemakkelijker en beter

  • Nieuwe functies en verbindingslijnen.
  • Eenvoudig exporteren van gegevens direct naar PowerBI.
  • Maak prachtige data-modellen dankzij de verbeteringen aan PowerPivot.
  • Verbetering aan PowerQuery: maak analyses met data uit verschillende bronnen.
  • Geef geografische data mooier weer te geven en krijg inzicht in in trends en kansen. Deze data is gemakkelijk te exporteren naar Word en PowerPoint.

Word

Gemakkelijk werken met Word

  • Er is een nieuw zwart thema in Word toegevoegd (naast het bekende witte thema van Word
  • Ook zijn er nieuwe geluiden toegevoegd bij verschillende handelingen.
  • Mogelijkheid van tekst naar spraak.
  • Verbeteringen aan hulpprogramma's.
  • Voorleesfunctie, ondertiteling en audio description.

PowerPoint

Maak de mooiste presentaties

  • Er zijn nieuwe functies toegevoegd, waaronder Morph en Zoom. Hiermee maak je presentaties dynamischer.
  • Invoegen en beheren van pictogrammen, SVG- en 3D-modellen.
  • PowerPoint 2019 biedt meer functies voor gebruik met je pen (Roaming pencil case). Bijvoorbeeld het verplaatsen van objecten.

Outlook

Efficiëntent werken doe je met Outlook

  • In Outlook 2019 hebben de visitekaartjes een nieuwe look gekregen.
  • Het is gemakkelijker om groepen in je mailbox aan te maken.
  • Richt overzichtelijke secties in in je mailbox, met een sectie belangrijk en anders.
  • Voeg personen toe met @mentions. Type @ gevolgd door de naam van de persoon.