Bezorgen & ontvangen

 

Hoe ontvang ik mijn bestelde download?

Nadat schoolspot jouw betaling voor het te downloaden product heeft ontvangen, leveren we de download op één van onderstaande manieren uit:

1. De benodigde downloadgegevens worden opgeslagen in het overzicht bij 'Mijn Bestellingen' op schoolspot. Log in bij schoolspot, ga naar ‘Mijn schoolspot’ (bovenaan de pagina) en kies voor de optie ‘Bestellingen’.
2. Je ontvangt een e-mail met downloadinstructies. Deze e-mail is afkomstig van de leverancier van de software of van schoolspot zelf. Let op: deze kan in je ongewenste e-mail terecht komen.

 

Hoe ontvang ik mijn bestelde hardware?

Voor verzending werken we met een aantal vaste partners (zoals PostNL) samen. Het kan voorkomen dat, indien je bestelling uit meerdere producten bestaat, je de producten op verschillende tijdstippen, van verschillende leveranciers en via verschillende kanalen ontvangt (per post, in het overzicht bij 'Mijn Bestellingen' of per e-mail). In de meeste gevallen ontvang je je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen tenzij anders vermeld. Heb je de bezorger gemist? De afhandeling van je verzending is afhankelijk van het bezorgbedrijf. Klik op de volgende links voor meer informatie over het missen van een bezorgingen door PostNL of DHL Parcel.

 

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Alle op schoolspot genoemde prijzen zijn inclusief verzendkosten. Je betaalt hiervoor dus niets extra.

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Heb je jouw bestelling niet binnen 2 werkdagen ontvangen? Controleer dan eerst je afleveradres in de bevestigingsmail. Indien je een download hebt besteld adviseren we je om je spambox te controleren. 

Onze ervaring is dat de bezorging van onze producten per post af en toe wat vertraging oploopt. Mocht je de bestelling 14 dagen na verzending nog niet ontvangen hebben, dan horen we graag van je. Dan zullen we, mits je een correct adres hebt opgegeven, kosteloos een nieuwe cd/dvd opsturen. Stuur een e-mail naar info@schoolspot.nl en vergeet niet je bestelnummer te vermelden en een foto/screenshot van je rekeningafschrift bij te voegen.

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen. Jouw bestelling(en) worden gratis naar je toe gezonden.

 

Levert schoolspot in het buitenland?

Wanneer je bij schoolspot een fysiek product bestelt, zoals een laptop, dan kunnen we deze alleen naar een Nederlands adres verzenden. Het is dus hierbij niet mogelijk de bestelling op een adres in het buitenland te laten afleveren. Kies je voor een van onze download-producten, dan maakt het niets uit dat je je in het buitenland bevindt aangezien je adres dan niet van toepassing is.

 

Krijg ik een track & trace-code?

Ja, die wordt door de leverancier van het product naar je toegemaild. Let op: deze kan in je ongewenste e-mail terecht komen.