Garantie

Wat is de wettelijke garantie? 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Let op: de garantietermijn zoals beschreven op de productpagina betreft de fabrieksgarantie, niet de wettelijke garantie.

Hoe vraag ik een reparatie aan?

Voor garantievragen over producten van Switch IT, Centralpoint of Mobielalsnieuw kun je contact opnemen via info@schoolspot.nl.

Heb je producten van Paradigit of Amac? Dan kun je dit alleen direct via de leverancier doen.

De garantie van de hardware producten lopen via Paradigit. Om een reparatie aan te melden kun je het online formulier invullen op de website van Paradigit: https://support.paradigit.nl/hc/nl/articles/202337091-Garantieduur

De garantie van onze Apple producten loopt via de leverancier Amac. Je kunt hier meer informatie vinden over de aanvraag van een reparatie: https://www.amac.nl/service-diensten/reparatie-herstel