Update omtrent coronavirus: producten worden gewoon bezorgd. Vragen? Lees hier alle info.

Mijn schoolspot

 

Hoe kan ik een account aanmaken en inloggen bij schoolspot?

Alleen medewerkers en (ouders van) leerlingen in het basis- en speciaalonderwijs kunnen gebruikmaken van de voordelen van schoolspot. Hier heb je wel een account voor nodig. Een account aanvragen kan in enkele simpele stappen. Via de volgende linkjes kun je een account aanmaken. 

Account aanvragen voor je kind

Account aanvragen als medewerker

Nadat je een account hebt aangemaakt, ontvang je een email met je inloggegevens. Klik vervolgens op 'Inloggen' bovenaan iedere schoolspot-pagina om in te loggen.

Wachtwoord vergeten?

Weet je je wachtwoord niet meer? Vul hier je e-mailadres in. We sturen dan binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

 

Welke bestellingen heb ik gedaan?

Je hebt zelf inzicht in alle bestellingen die je hebt gedaan. Log in bij schoolspot, ga naar ‘Mijn schoolspot’ (bovenaan de pagina) en kies voor de optie ‘Bestellingen’. Als je een abonnement op een clouddienst hebt, dan kun je ook bij ‘Bestellingen’ zien tot welke datum je abonnement doorloopt.

 

Wat gebeurt er als ik geen medewerker meer ben? Of wanneer mijn kind van de basisschool afgaat?

Wanneer je niet langer werkzaam bent in het basis- en/of speciaalonderwijs, kun je geen gebruik meer maken van de voordelen van schoolspot. Gaat je kind van de basisschool naar een middelbare school? Dan kun je ook niet meer bij schoolspot bestellen. Voor vrijwel hetzelfde ICT-aanbod kun je dan terecht bij Slim.nl (de ICT-webwinkel voor docenten, medewerkers en scholieren in het voortgezet onderwijs en MBO).

De reeds aangeschafte producten kun je natuurlijk wel blijven gebruiken. Heb je je productcode en/of downloadlink nodig, mail ons dan via info@schoolspot.nl.

 

Waarom zien medewerkers een ander aanbod of een andere prijs dan (ouders van) leerlingen?

Jouw onderwijsinstelling heeft licenties gesloten voor een bepaald assortiment aan producten, volgens specifieke voorwaarden. Het kan dus zijn dat je als medewerker een product wel kan aanschaffen, terwijl een leerling dat niet kan – en vice versa. Ook voor prijzen geldt dat er een verschil kan zijn in wat een medewerker of een leerling betaalt, afhankelijk van de licenties van je onderwijsinstelling.

 

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je kunt zelf je gegevens aanpassen. Wil je je voor- en achternaam, e-mailadres of geboortedatum aanpassen? Log in bij schoolspot, klik op ‘Mijn schoolspot’ (bovenaan de pagina) en kies voor de optie ‘Persoonlijke gegevens’. Wil je een factuur- of bezorgadres veranderen of toevoegen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@schoolspot.nl.

 

Productreviews op schoolspot

Wij vinden het heel fijn als je op schoolspot vertelt hoe een product je bevalt, of wat je van onze dienstverlening vindt. Iedereen die als geregistreerde bezoeker toegang heeft tot schoolspot kan een productreview toevoegen. Je kunt een waardering over een product achterlaten en een schriftelijke onderbouwing toevoegen. Je bent uiteraard vrij om een positieve of negatieve beoordeling achter te laten, we willen je in beide gevallen vragen om je mening te onderbouwen. Hierdoor creëren we reviews die waardevol zijn voor andere bezoekers van schoolspot.

Reviews die niet gaan over het product, worden niet gepubliceerd. Ook reviews waarin ongepast taalgebruik en onjuistheden staan, worden niet gepubliceerd. 

 

Hoe bekijk ik mijn reviews?

Je kunt een overzicht bekijken van alle reviews die jij hebt gegeven. Log in bij schoolspot, ga naar ‘Mijn schoolspot’ (bovenaan de pagina) en kies voor de optie ‘Reviews’.

 

Hoe meld ik me aan of af voor de schoolspot nieuwsbrief? 

Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van de nieuwste producten en aanbiedingen van schoolspot. Onderaan elke pagina op schoolspot kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. 

 

Als je onze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, klik dan onderaan in een ontvangen nieuwsbrief op ‘Afmelden’. Je ontvangt dan geen nieuwsbrieven meer. Krijg je spijt? Dan kun je je altijd weer aanmelden.

 

Heb je een nieuw e-mailadres? Zorg dan dat je onze nieuwsbrief voortaan op dat adres gaat ontvangen. Dat doe je door je af te melden bij de nieuwsbrief die je ontvangt op je oude mailadres en je vervolgens met je nieuwe e-mailadres opnieuw aan te melden. Dit kan onderaan elke pagina op schoolspot.