Mijn schoolspot

 

Hoe krijg ik inloggegevens voor schoolspot?

 

Ben je werkzaam in het basisonderwijs of wil je inloggen voor je kind die er leerling is?

Heb je een kind dat op een basisschool zit? Maak via deze link een leerling-account aan voor je kind via APS-IT Diensten. 

Werk je op een basschool? Maak dan via deze link een medewerkers-account aan via APS-IT Diensten.

 

 

Hoe vraag ik een (nieuw) wachtwoord aan?

Weet je het wachtwoord niet meer? Vul hier je e-mailadres in. We sturen dan binnen enkele minuten een e-mail waarmee een nieuw wachtwoord kan worden aangemaakt.

 

Welke bestellingen heb ik gedaan?

Je hebt zelf inzicht in alle bestellingen die je hebt gedaan. Log in bij schoolspot, ga naar ‘Mijn schoolspot’ (bovenaan de pagina) en kies voor de optie ‘Bestellingen’.
Als je een abonnement op een clouddienst hebt, dan kun je ook bij ‘Bestellingen’ zien tot welke datum je abonnement doorloopt.

 

 

Wat gebeurt er wanneer mijn kind van de basisschool afgaat?

 

Gaat je kind van de basisschool naar een middelbare school? Dan kun je ook niet meer van SURFspot gebruik maken. Voor vrijwel hetzelfde aanbod aan software kun je dan terecht bij Slim.nl (de schoolspot voor docenten, medewerkers en leerlingen van het voortgezet onderwijs en ROC’s).

 

 

Waarom zien medewerkers een ander aanbod/prijs dan studenten?


Jouw onderwijsinstelling heeft licenties afgesloten voor een bepaald assortiment aan producten, volgens specifieke voorwaarden. Het kan dus zijn dat je als medewerker een product wel kan aanschaffen, terwijl een student dat niet kan – en vice versa. Ook voor prijzen geldt dat er een verschil kan zijn in wat een medewerker of een student betaalt, afhankelijk van de licenties van je onderwijsinstelling.

Hoe kom ik aan inloggegevens van schoolspot?

Alleen medewerkers en (ouders van) leerlingen in het basis- en speciaalonderwijs kunnen gebruik maken van de voordelen van schoolspot.. Een account aanvragen kan in enkele simpele stappen. Je ontvangt direct na de aanvraag een e-mail met je inloggegevens.

 

Klacht

We proberen onze klanten zo efficiënt mogelijk te helpen, toch kan het zo zijn dat je na contact met onze klantenservice een klacht hebt. Mocht dit zo zijn dan kun je deze hier indienen. Wij zullen je klacht binnen twee weken beantwoorden. Indien wij aanvullende informatie nodig hebben zullen wij contact met je opnemen, dit kan telefonisch of via de mail gebeuren.